Fourlis Holdings-details


Το 2012, η εταιρία ενίσχυσε τον «corporate» ρόλο της και ενσωμάτωσε στις δραστηριότητές της, την παροχή υποστηρικτικών υπηρεσιών προς όλες τις εταιρίες του Ομίλου (Shared Business Services-SBS).
Εργαζόμενοι από διαφορετικές εταιρίες (του Ομίλου) μετακινήθηκαν, προκειμένου να στελεχώσουν/ενισχύσουν τις Κεντρικές Διευθύνσεις Πληροφορικής & Ανθρώπινου Δυναμικού καθώς και τη νέα Κεντρική Οικονομική Διεύθυνση, με το ενιαίο Λογιστήριο για την Ελλάδα και τα ξεχωριστά
τμήματα Controlling & Planning, Treasury, Investors Relations & Προμηθειών. Το Ανθρώπινο Δυναμικό της εταιρίας αυξήθηκε σημαντικά, αγγίζοντας τους 80 εργαζόμενους.
Η αναδιοργάνωση του ρόλου της FOURLIS ΑΕ Συμμετοχών ήταν απαραίτητη προκειμένου:
- Να μεγιστοποιήσει την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τις εταιρίες του Ομίλου |
- Να αναπτύξει ενιαίες Πολιτικές & Διαδικασίες |
- Να δημιουργήσει κοινό μοντέλο Διοίκησης |
- Να μειώσει τα λειτουργικά κόστη των εταιριών μέσα από τις συνέργιες που επιτυγχάνει κ.α. |
Το 2014 η FOURLIS Συμμετοχών πιστοποιήθηκε με το διεθνώς αναγνωρισμένο πρότυπο “Investors in People”, γεγονός το οποίο αποτελεί μια σημαντική επιβεβαίωση και αναγνώριση των προσπαθειών που γίνονται προς την παραπάνω κατεύθυνση.